Lördag

Idag var jag och Moa och hälsade på Nina i Södertälje, och hennes lilla bebis som de inte riktigt säkerställt namn på än. Men här har ni honom;
 
Efter Nina mötte vi upp Max på Mc´Donald´s, han hade blivit lång, snart har han vuxit ikapp mig.

Nu tänker jag bjuda på lite kort på min lilla bebis...


Tok-pappa har satt fast en apa på Moa, hon ser lite skeptisk ut.


Moa hade somnat på soffan, sötkorven!


Här sitter hon på köksgolvet i sitt nattlinne, kollar om hon hittar nåt ätbart i näsan.




Bus med pappa.

Igår var jag och kollade hur Neo har det i sitt "nya hus" hos sin pappa. Det var trevligt att hälsa på honom en kortis, men jag träffar ju honom imorgon igen. Jag har suttit och skrivit Neos inbjudningskort idag, till kalaset på Barnadiset. Moa är trött nu så snart skall vi lägga henne, sen blir det endast jag och Sebbe som tar det lugnt framför TV:n, slappishelg! Imorgon fm/dag åker jag och Moa och hälsar på Malin med familj. Det är så tråkigt att känna att runt klockan 9 på lördagar och söndagar så är man iordninggjord och har ätit frukost...det känns inte som att det är så många andra vakna och pigga vid den tiden, de ska vara de som har barn då...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0