Moas dag

Klockan är 21:45, Moas dag börjar närma sig sitt slut. Inget av barnen sover. Neo han ligger mest och hostar i sin säng och Moa sitter i Sebbes knä i soffan, tittar på när Sebbe och Timmy spelar TV-spel. Men det ser ut som att hon skall somna när som helst. Det är nog mitt fel att hon är vaken, hon drack välling för en timme sen och somnade då men sen stod jag inne på deras rum och pratade med Neo, tror att hon vaknade pga det.

Det har varit en bra dag, på jobbet var det lite modevisning i matsalen, sen var det "introtävling" i P3 fast idag var det skitsvårt! Men det har varit mycket att göra på jobbet, vad gäller självaste arbetet, en massa "ärenden" som samlas på hög, dvs krångel. Men jag arbetade som en tok i princip idag så vid 15.30 var jag klar med ringningarna så då hann jag med ändring av leveransdagar, krediteringar, maila säljare m.m.
Men det är lite kul när det finns att göra på jobbet också, dagarna går så fort då.

Vi har haft lite folk här idag, vi bjöd på fika, farbror Anders hade gjort tårta till Moa och Moa fick en massa fina presenter...typ nattlinne, pengar på sitt konto, klänning, mjukisdjur som låter och andra leksaker som låter...men jättebra saker!

Moas tårta;



Moa pussar en av sina presenter;



Moa fick en lite stor overall, men vadå, den skall hon ju kunna ha till Mars eller så;


Gott med tårta!



Glöm att Moa somnade, nu står hon här bredvid mig vid datorn. Klockan är nu 22:00...jaja, hon får väl hjälpa mig ladda tvättmaskinen, tvättkorgen är överfull!

Hoppas på en bra dag imorgon, det blir ju lite vad man gör den till så jag skall försöka vara positiv. Imorgon kväll ska jag sitta på föräldramöte 1,5 timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0