En väldigt massa bilder

Då det var LÄNGESEDAN jag bloggade gör jag så här...att jag lägger upp en massa bilder med en liten text under bilden som talar om vad vi gör.


Vi har målat möbler till Moas rum, så här såg de ut innan...


Så här blev det efter målning.



Helena och jag har varit på Hamurger Börs där vi åt middag, drack för- och kaffedrinkar och såg showen R.E.A




Moa och Neo målar ägg på påskafton

Även jag har målat ägg. Moa käkade ägg med skal på...


En massa utemys...


Moa käkar ägg- utan skal denna gång...


*********************************************************************************************

Är så himla irreterad på den här jävla blogg.se, inläggen bara försvinner! Och nu går det inte att lägga upp fler kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0