Fredag och det är valborg

Jag är så jävla seg, helt sänkt! Jag har inte orkat träna på nästan hela veckan. Men igår kände jag mig rätt så pigg, åkte till SATS och körde 45 minuter på crosstrainern och sit-ups på bollen. Tanken var att jag skulle åka och träna direkt efter jobbet idag också, men jag orkade inte. Dels så har jag huvudvärk, den försvinner med hjälp av alvedon, men jag känner mig hela tiden FÖR trött. Moa hon däckade på Sebbe vid 18-tiden idag....jag tyckte att hon kändes lite varm imorse, tog tempen...37.7 hade hon, jag tänkte att det är nog lugnt, det är väl ingen feber? Skickade iväg henne till dagis. När jag kom hem idag tog jag tempen på henne igen, 39 graders feber har hon då! Tror du att jag känner mig som en bra mamma? Inte direkt va...

Neo han är hos sin pappa så vi strunta i brasan, känns inte så lockande att stå och glo in i en eld och frysa.

Jag har inga som helst planer för helgen. Vi kanske tar och åker till Bauhaus imorgon, jag måste ha lite verktyg till rabatterna, någon vass spade bl.a. Om jag känner mig pigg och det är skönt väder kanske jag passar på att rensa ogräs (det behövs). Skulle vilja träna på Söndag, men för det krävs det att jag känner mig som en fungerande människa igen. Det är skönt att inte ha några spikade planer denna helg tycker jag, tar den som den kommer. Moa är lite udda när hon är sjuk/har feber, det märks knappt på henne, hon brukar vara lika pigg på bus som vanligt. I detta nu häller jag i mig lite kaffe så jag ska orka vara vaken ett litet tag till för snart blir det "Talang 2010" med täcke nere i soffan. Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: lolla

morning

har nyss kommit hem från en lång promenad med Dixon nu ska det bli mysmorgon med Edvin.

fy så tråkigt för dig att inte orka träna,och att känna sig seg är ingen höjdare, hoppas energin kommer tillbaka till dig.

men ni verkar verkligen haft en toppen dag på Grönan vilka härliga bilder och vilka söta mössor Moa och Neo har...hihihi...så himla kul att se att de andväns.

kramar i massor lolla

och.....kanonsnygg blir dörrarna, det där skulle behövas göras här hemma åxå....

2010-05-01 @ 08:54:42
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0