Foton för flera dagar!


Här myser barnen under Moas säng, Sebbe och jag har hjälpts åt att sy ett draperi som vi har satt på sängen.



Lunch (korv med bröd) på altanen en varm dag.





Bevis på hur varmt det var...28 grader i solen!



Moa, jag och Neo har besökt leklandet "Lekvegas" som ligger i Vega (Haninge).
Det var perfekt, inte jättestort, men lagom så att man inte tappade bort barnen. Vi hade kul där alla tre, repriser är en självklarhet vad gäller det leklandet!




Jag och barnen åkte till Helena med godis och blomster då hon precis flyttat!


En kväll när jag kom hem från träningen, så skulle jag kolla till Neo. Han låg INTE i sin säng, INTE i Moas säng, INTE under Moas säng, INTE i soffan i spelrummet, INTE heller i våran säng.....då började jag bli nojig, min fantasi skenade iväg och jag halvt skrek på Sebbe att han måste hjälpa mig att hitta Neo, jag hittar honom inte!
Först när jag drog isär våra garderobsväggar hittade jag honom, där låg han och sov!


Världens gulligaste prinsessa sitter och tittar i boken "Max blöja"


På tal om prinsessor så har vi här världens finaste prins! I sin nya mössa (han har själv valt tyget).


Både barnen i nya fina mössor, köpta hos Lollashus.


Här ser ni Max bowla. Jag, Moa och Neo tog med oss Max och bowla på Heron city då han fyllt 14 år, min fin-fina lillebror!


Efter bowlingen åt vi på Heron, för mig blev det sushi, barnen åt Mc´Donald´s.

***************************************************************************************

Igår var det min födelsedag.
Det var underbar, jag valde att fira den med familjen då jag inte pallar att stressa en arbetsdag, då skulle jag förutom att baka dagen innan som jag nu gjorde, så hade jag behövt städa...och så hade jag känt en sån stress med middag, plocka undan ta hit folk vid 18-18.30 nånting och se till att folk drar väldigt fort igen då Moa som skall upp till dagis måste gå och lägga sig i tid...
Nej, det kändes inte så aktuellt, den som vill komma och gratta mig är välkommen i helgen.
Gårdagen blev istället som sån att efter jobbet åkte jag till Thai-thaim vid ÖB i Handen och handlade middag till oss. Hemma så sjöng de för mig, jag hjälpte till att stämma upp.
Sebbe överraskade ordentligt med blommor och tårta! Jag fick även ett spel till Wii, Yoga, jag prövade det igår, det blir roligt att träna med det istället för att åka till SATS ibland. Sebbe tänkte köpa en sån där "bräda" till Wii, men den var slut hos leverantören... Sebbe hade även köpt fröpåsar till mig, han vet att jag vill odla lite saker i rabatterna. Jag fick gräslök, basilika och persilja! På tal om rabatten så ska jag nog försöka rensa lite ogräs i dem nu i helgen, det behövs.


Min tårta


Jättefin bukett! Synd bara att mobilkameran inte är den bästa.


Jag har bakat ryttarkakor


Och negerbollar!


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

oj vilket härligt inlägg med massa roliga foton.

Söta de blev med sina mössor....

jag är lite sugen på att skaffa en wii bräda men vetinte riktigt om jag kommer att använda den

har du testat yogan några gånger och vad tyckte du??

kramar lolla

2010-04-22 @ 13:14:24
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0