.

Den här dagen började jag med att åka och träna. Sen åkte vi till Farsta en sväng. Jag handlade lite sommarkläder till barnen, inte så mycket, en klänning till Moa, shorts och två T-shirtar till Neo.
Moa och jag dricker smoothie och äter macka nu så att vi klarar oss till en något senare middag än vad vi brukar äta för om bara en liten stund skall jag och Moa åka och hämta Neo på kalas så åker vi direkt till Söder hem till Sebbes syster och äter middag. Sebbe möter vi där för just nu är han på fotboll.

Jag gör som sist och satsar på fler foton än text. Kram på er!


Jag tog in Neos saccosäck till datarummet så Moa har någonstans att sitta.



Moa stod och målade på dagis häromdagen när jag hämtade henne.



Jag försöker ta ett kort på kära dotra som då INTE tänker titta in i kameran...



...framme på bvc, där Moa fick en spruta, gjorde jag ett försök till, ni ser ju hur det gick...



Pappa hjälper till, då gick det bättre!




Jag tycker inte att det är så fint med snickarbyxor som många andra tycker att det är. Men jag plockade ner Neos gamla snickarbyxor från vinden och med en flickig tröja under så tyckte jag Moa var jättegullig i dem! Även på detta kort ser ni problematiken med kära dotter som inte vill stå stilla eller kolla in i kameran.

********************************************************************************************


Ute i trädgården så håller man nu på att se vad som är planterat i de olika rabatterna. Här har de förra ägarna planterat solroskärnor...


Jag tycker att det roligt med blommor, synd bara att jag är så dålig på det.
Om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad det här är. Ogräs? Jag menar maskrosblad vet man ju hur det ser ut, och att det är ogräs, men resten då?


Ogräs- eller inte?


Det här vet jag i allafall, att det är en krokus, den pryder bakgrundsbilden på min mobil, i brist på stillasittande barn som VILL bli fotade och tittar in i kameran!



IMORGON BLIR DET GRÖNA LUND! Om vädret förblir soligt och härligt! Men nu ser jag fram emot en kväll hemma hos Anna med familj. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0