Myslördag

Tror jag börjat bli psycho. Det är OK om man inte alltid har läget under kontroll va? Så mycket känslor och tankar som far omkring i ens huvud. Verkligheten börjar komma ikapp en. Vill inte tänka så mycket, vill bara vara, men hur lätt är det då? Hur borde jag bete mig, vad borde jag säga? Vet exakt vad jag borde, men vet inte om det är det jag känner för. Så jag kan väl bara göra det jag känner för? Eller, det kanske inte är nåt shysst mot mig själv? Om vi bortser från det djupa tänket så har det varit en myslördag för mig och barnen...

Började dagen med lite träning på SATS. Plockade upp Neos kompis på vägen hem. Åt lite lunch, ungarna lekte ett par timmar. Sen åkte vi till Ösmö där min jobbarkompis har sin häst. Ungarna fick klappa hästen, Moa fick en hästpuss. De lekte även med en hund där. Regnet öste ner och har gjort det i princip hela dagen. Blev dyngsur bara korta biten från bilen in på affären. Vi hyrde film och köpte godis. "Upp" heter filmen vi hyrde, en tecknad/animerad vad vet jag...men den var bra, lite väl sorglig för att vara en barnfilm kanske, men bra tycker jag. Det har som sagt varit riktigt inne-och-mys-väder. Har dammsugit på nedervåningen och snaggat Neos hår. Barnen sover nu, Sebbe är på "Sonisphere" har ingen som helst aning om när han kommer hem, men är hundra på att jag ligger och sover då. Om han inte kommer hem imorgon bitti förstås, då skall jag nog vara vaken. Fan vad bitter jag låter, ska sluta med det. Vaknar nog upp utan att vara en bitterf_tta imorgon.

Just ja, fotograferingen häromdagen, det var hur kul som helst. Och jag tror och hoppas att det blev en hel del bra foton. Vi pratade om att träffas någon dag den här veckan som kommer, då jag har semester och köra lite fotosession då också, denna gång med barnen. KUL!
 Ett litet smakprov från fotodagen, detta är ett av de 530 korten fotografen Robert Ginsberg tog.



Film godis jordnötsringar, vad mer kan man önska?



Ettstycke Neo innan snaggning


Min prins färdigklippt!

Jag får väl ge upp snart och gå och lägga mig. Så tråkigt att gå och lägga sig själv...saknar ro i kroppen. Tror inte Sebbe har någon mottagning, får iaf inte tag på honom. Håller mig nog vaken tills jag lyckas få tag i han.

För det mesta tycker jag att det är mysigt med regn. Men inte nu, inte när jag inte har en karl hemma. Det låter jättemycket i huset när det regnar, och så blixtrar det och åskar...usch!

Kommentarer
Postat av: Madde

Bilden på dig från fotograferingen ser superfin ut!!!

2010-08-08 @ 12:41:56
URL: http://maddeleine.blogg.se/
Postat av: Petra

Guud vad du blir bra på bilder

2010-08-11 @ 15:01:28
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0