En sån härlig helg!

Igår, Lördag åkte vi till IcaMaxi och storhandla på förmiddagen. På eftermiddan tog jag, Moa och Neo en promenad till centrum. Moa somnade i vagnen och fick fortsätta sova ute i vagnen när vi kom hem.
Sen gick vi, jag Moa och Neo tillsammans med Helena hem till Madde och fika då hon fyllde 25 år!
Hon hade gjort en smarrig tårta;


Helena följde med oss hem efter visiten hos Madde. Vi åt pizza till middag, Sebbe han var med sina syskon i stan.
På kvällen blev det Melodifestivalen. Jag, Helena, Neo, Moa (som låg och sov vid den här tiden) och Måns. Ja, Måns Zelmerlöv på TV:n såklart.


********************************************************************************************

Den här dagen (Söndag) har först och främst bjudit på IKEA! Åh, vad jag älskar IKEA. Vi har hittat så mycket bra saker, SMÅ saker som gör STOR förändring.
 Ett exempel är krokar till handdukar.

FÖRE:

Guld=blä!

EFTER:

Guldkrokarna är nu borta, en toarullehållare har vi fått upp nu också, eller två stycken en på varje toalett.

Det är så kul att småfixa lite här hemma. Moa har fått en spegel på sitt rum samt att vi fått upp gardiner, det gör stor skillnad tycker jag.


I eftermiddags åkte jag förbi Natta och fikade. Sen vidare till Nacka strand för lyxbehandling med fotvård!
Under tiden jag var borta var Sebbe ute med Neo och Moa och lekte på baksidan. När jag kom hem var middagen klar! Nu ska jag gå ner till Sebbe i soffan och kolla på "2 ½ män" och sen "Entourage".
Men först; bilder:


Familjen på baksidan i eftermiddags.


Fika hos Natta och Robin i deras nya fina kök.


Fotbad och lite läsning. Måste erkänna att jag hade lite svårt att koppla av till en början. Men efter några minuter i stolen med fotmassage och läsning så lyckades jag slappna av och det var riktigt härligt! Jag hade inga problem med att det var en okänd människa som tog på mig heller. Jag har nämligen lite svårt för vanlig ryggmassage, gillar inte att någon ska ta på mig, känner mig obekväm då, endast Sebbe får massera mig! Men med fötterna gick det bra, underbart, tack för den fina presenten älskling!



Kommentarer
Postat av: lolla

hallojsan

vilken kanonhelg....gud vad jag gillar din blogg du skriver alldeles lagomt om allt mellan himmel och jord...sånt gillar jag....

fotbad är väl skönt det brukar jag passa på att göra när jag sitter vid datorn...perfekt...

näe nu är lunchen slut på jobbet.dax att ta hand om barnen.

kram lolla

2010-03-01 @ 11:39:51
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: helene

hej! jag har lagt ut nya bilder och tänkte om du kunde hjälpa mig och säga vilken du tkr blev bäst =) ha en bra dag!!

2010-03-01 @ 12:28:50
URL: http://maljadeed.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hejsan! Fin blogg du har :D, Allt bra med dig :) ?

2010-03-01 @ 12:39:43
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Wilda

Tjenare! jag har kontakt med fotografen & kommer säkert bli fotad denna vecka. Men vi vet ej. Det skulle egentligen bli av idag, men det körde ihop sig lite.. Men jag & andreas ska bli fotade i stan ialla fall :) nångång (a) haha kram hälsa familjen

2010-03-02 @ 12:55:39
URL: http://lillawildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0