!

Har varit en härlig dag! Nu på kvällen såg vi filmen "Yesman" med Jim Carey, den var rolig! Den visades på TV, trots det så sa jag efter en rolig scen; "den biten när han tejpar sitt ansikte vill jag se igen sen", Sebbe och Max tyckte nog jag var dum i huvudet...

Imorgon tar jag barnen (Neo, Max och Moa) och åker till Eriksdalsbadet på Söder.
Sebbe skall träffa officianten som det heter...och prata begravning...mindre kul, men ett måste.
Alla hjärtans dag är det imorgon också, kommer att vara som vilken dag som helst för oss, bara det att Neo har gjort ett paket åt mig och jag har köpt en Star wars tidning åt Neo och två Tia-lotter åt Max. Hoppas ni får en härlig alla hjärtans dag, tänk på alla ni bryr er om!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Design

Åh va snällt med en lyxbehandling.

Om jag ändå kunde få en sådan. :)

Va fint ni har det hemma. :D Vill också ha fint. :P

Jasså du var i södertälje också. :P Trevligt.

Hoppas du hade en bra dag igår. Kramar

2010-02-15 @ 11:54:02
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0