Handväskan

Härmar Nathalie och Amanda...så här har ni min handväska och dess innehåll;


* En massa nycklar
* Tamponger fast jag inte har mens just nu
* Dubbla uppsättningar av både nagelfilar och nagelknippsare
* Spegel och hårspännen
* Försvarets hudsalva, läppglans plus ett till lipsyl
* Eeze och alvedon
* Lite papper och kvitto

Idag var jag först hos frisören och blev fin i håret! Sen till Södertälje, det var väldigt trevligt att besöka bror och hans tjej! Nu har vi Max här (lillebror) så jag ska gå ner och fortsätta vara social.
Nu blir det kaffe och semla...och godis...och chips till den som vill.
Just det, när vi kom hem från Södertälje hade Sebbe målat om Moas vägg, från mörkröd till rosa, det blir jättefint tycker jag, jag är helnöjd! Samma rosa som hon hade en vägg med i förra lägenheten, så ni som varit där och sett den vet att den inte riktigt ser ut som på den här bilden.



Trevlig Lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0