Härligt med Fredag!

Känns riktigt bra med fredag, det har varit en tuff vecka. Både onsdagen och torsdagen var riktigt stressiga på jobbet då en bit av taket hade ramlat ner över våran produktionsavdelning. Detta ställde såklart till det på flera olika sätt, därav stress! Hemma har det handlat om en massa fix på kvällarna, enda gångerna jag tittat på TV var i Måndags och Tisdags mellan 22-23 då det var "Paradise hotel".

Får se vad denna fredagskväll har en bjuda på? En utslagen Millan som somnar tidigt på soffan? En väldigt massa gnäll från en sjuk Moa (som Sebbe fick hämta tidigare från dagis idag då hon  hade feber)? Popcorn och "Let´s dance"? Se till att Moa och Neo får sig ett bubbelbad? Städa (vilket jag inte alls känner för idag men som skulle behövas)? Gå upp med ytterligare lite saker på vinden samt sätta upp gardiner på ungarnas rum är saker som vi ska se till blir av ikväll eller imorgon.

Imorgon efter frukost så ska vi åka förbi Jordbro och kasta lite saker, sen vidare till Handen, jag måste ha bl a ett par jeansleggins. Jag har en massa tröjor som jag aldrig använder då jag inte har några byxor! Kanske blir Mc´Donald´s lunch. Sen hem och städa lite, ja städningen tar vi nog imorgon. Klockan 15 kommer Sebbes syskon på hans pappas sida, vi kommer att vara hemma ett tag men sen åker vi och äter middag någonstans. Kvällen kommer för min, Neos och Moas del spenderas hemma hos Helena där vi ska titta på Melodifestivalen. Det blir kul! Men innan dess ska Neo på kalas, mellan 15-17.30 ska Neo vara på Andy´s där han ska fira en klasskompis.

Nu vet jag lite bättre hur kvällen ser ut, Sebbe ringde från affären han skall hyra "Flickan som lekte med elden" - spännande! Men först blir det fredagsmiddag med kött och pommes frites.


Neo satt nyss och räknade matte i en bok men nu sitter han och kollar på barnprogram.




En liten sjukling...

...som i detta nu hjälper mig att blogga


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0