Mentalt störd?

Jag kan inte låta bli att tänka, jag tänker på allt och inget. Vrider och vänder på mina hypoteser.
Tänker MYCKET på mamma. Jag blir arg och ledsen när jag tänker på henne. Jag funderar jag på om jag ens har rätt att inte ha någon kontakt med henne, samtidigt som jag har andra dagar då jag är alldeles övertygad om att det är det som är bäst.
Så fort jag lägger mig i sängen kommer jag att somna. Och imorgon kommer jag att vakna upp till en underbar dag och det känns skönt att veta. Att det endast är fåtal gånger jag börjar klura så mycket, fundera över mina val.

Jag är i allafall hemkommen från en härlig kväll hemma hos Helena. Jag och barnen var där, även Helenas mamma.
Vi åt bakad potatis med olika röror, sallad och baguette. Kollade sen på Melodifestivalen som innehöll många icke-schlagerlåtar!. Vi såg inte riktigt klart på det för Moa började hosta så jävligt så jag trodde att hon skulle spy flera gånger, så var hon jättetrött också. Barnen ligger och sussar, Sebbe med syskon sitter och spelar kort och dricker öl, det blir väl pizzan för dem sen. Imorgon ska jag åka och lämna Neo hos sin pappa, sen vidare till SATS och träna- det behövs, jag vågar inte ställa mig på vågen...
Moa får stanna hemma med Sebbe imorgon då hon är sjuk.

Nu väntar sängen! God natt!
Förresten, om ni undrar vart alla foton är så är det som så att jag orkar inte lägga in kort på datorn just nu. Sen känns det inte så kul med kort då det är så dålig kvalitet på dem, jag fotar ju endast med min kamera nu då vanliga kameran är trasig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0