Migrän

Kvällen blev inte alls som jag tänkt mig, fick flimmer för ögonen efter middagen, skitjobbigt! Tog Eeze mot migrän. Förklarade för Neo och hans kompis att jag inte kunde hjälpa dem bygga koja, att vi får göra det nästa gång han är hos oss istället. Sen tog jag barnen i pulkor och gick och lämnade kompisen.
När jag kom hemma var den här-den sprängande huvudvärken. Gick och la mig med Moa 18.50 sov fram tills nu (22.00). Nu väntar min dammiga säng...Sebbe håller på att målar om i sovrummet och idag har han slipat väggarna, därav dammet! Jag som hade en massa "to-do´s" ikväll, en massa pappersfix, fick ingenting gjort. Får ta det en annan dag helt enkelt. Ett ordentligt blogginlägg innehållandes bilder får jag också ta då...en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars dig!! Vet hur du känner... Har också lidit av migrän alltför många gånger! Inte kul någonstans,flimret för ögonen,den sprängande värken man vet kommer som ett brev på posten. Usch!! Kan trösta dig med att för mig har det gått över nästan helt,kanske det gör det för dig med när du blir lite äldre....Ta hand om dig och fortsätt som du gör för du gör det bäst!! Kram från mig!!

2010-02-11 @ 08:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0