Rolig helg!

Det kommer att bli en bra helg! Imorgon (fredag) har vi inga planer hittills, det blir väl en blandning av fix i hemmet och mys i soffan. Neo kommer att sova hos sin pappa för första gången på länge, han hämtar honom i skolan och lämnar honom hos oss på Lördag dag för då kommer vi att få lek och middagsbesök av Robin, Carro och deras barn Douglas och Dexter. Det kommer att bli jättekul! Dem var hos oss i Söndags på en förmiddagsfika, kollade in vårat radhus och blev själva lite sugna på att flytta.

På Söndag tänkte jag åka till Handen och handla mascara och foundation till mig, gympaskor åt Neo och en ryggsäck åt Moa. Och efter lunchen på Söndag ska jag åka till Södertälje och hälsa på Nina innan hon drar till Thailande ett par månader. Det är den här helgen det...

...på Måndag är jag ledig, men av en mindre rolig anledning. Ska på Sebbes mammas begravning. Blir nog lite jobbigt. Hoppas att det känns bra när begravningen har ägt rum, det brukar ju kunna kännas bättre då. 

                                                                       Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

låter som en toppenhelg för din del...

jag ska nog pysselmysa lite i helgen tror jag och jobba lite i photoshop vid datorn....

Hoppas måndagens begravning går bra ändå, det är juh som du säjer skönare när begravningen är över.

kram på er lolla

2010-02-19 @ 16:27:18
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0