Snart filmtajm!

Det var en bra dag på jobbet idag, inte alltför stressig. Neo hade med sig sin kompis Amadeuz hem idag, Moa fick vara med dem och leka kull ett tag annars lekte de själva med lego och spelade på datorn. Till middag blev det pommes frites och kött, både fläskkotlett och biff. Ingen favoritmåltid för mig men resten av familjen gillar det mycket. 22.10 börjar en film jag och Sebbe tänkte kolla på, men klockan är inte riktigt så mycket än så jag passade på att skriva lite här. Måste berätta vad min jobbarkompis Sara hade lyxat till det för oss idag, hon bjöd på vit chokladmousse med hallon till på fredagsfikat!



Här ser ni ett kort på min fina dotter taget när det var alldeles underbart väder! Jag satt ute och solade på baksidan, det blev för varmt med jacka på, dock fick koftan vara på.
Moa sov senare den dagen i vagnen utomhus. Jag älskar redan nu att bo i radhus och ha en egen tomt. Och det har bara börjat, tänk sen när all snö är borta, när man kan sola, grilla, bada i lilla poolen, spela fotboll ute. LYX!




Tro nu inte att jag är annorlunda på något sätt, att jag gillar snön, nej för så är det inte jag tycker att det har varit snö alldeles för länge nu och hoppas, som de flesta här i landet antar jag, att våren och sommar är här inom kort!

Jag önskar dig en härlig Fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0