Trött en Söndagskväll som denna.

Jag ser INTE fram emot morgondagen, jobbigt när Sebbe inte är på bra humör. Det tar på krafterna för oss allihopa skulle jag tro. Jag vill finnas där som ett stöd imorgon men tror mest att jag kommer att känna mig ivägen på begravningen. Han har sina syskon runt sig, som upplever precis samma sak som honom. Men jag hoppas att det känns bra för honom att jag finns där!
Nog om det! Jag tänkte lägga upp lite kort...so here it is;



Moa och Sebbe som badade häromdagen, med en massa badskum!





Söta Moa och Dexter igår!


Neo och Douglas kom jättebra överens och lekte hela tiden igår, ute i snön, inne och självklart spelade de Tv-spel.

Nu blir det te och sockerkaka som Neo bakat hos sin farmor idag. Blåsningen tänkte jag kolla på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0