Aj fortfarande

Aj min mage, just nu har den så ont, där uppe i magen gör det ont!
Idag har vi inte gjort något speciellt förutom att packa lite, Sebbe montera ner en hylla och våra sängbord.
Om jag inte har skrivit det tidigare så är Sebbe ledig den här veckan!
Vi tog en promenad till skolan för att hämta Neo, jag hade endast jeans, inga långkallingar eller termobyxor och gud vad jag frös! Mina skinkor var alldeles röda när vi kom in.
Tack gode gud för att bilen finns, den tog jag imorse när jag lämnade Neo, sen åkte jag hem och la mig igen, bredvid Moa och Sebbe och somnade om. Jag ville bara sova bort det onda i magen.

Enda planen för resten av dagen är middag som idag blir köttfärssås med spaghetti.

Jag saknar våren och sommaren, saknar värmen framförallt, hoppas våren hälsar på snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0