En sån där bra dag!

Det gick inget vidare att lämna Moa på dagis igår, hon blev jätteledsen. Antingen var det för att det inte var på hennes avdelning vi lämnade henne, utan öppningsavdelningen, eller så var det för att hon kände hur osäker jag själv var. Men hon slutade nog gråta rätt så snabbt. Neo grät varje gång jag lämnade honom, upp tills han var 4 år, det var jättejobbigt tyckte jag, men då vet jag att det var precis när jag gick som han grät sen gick det över på en gång.

Gårdagskvällen hos Malin var trevlig, kändes härligt att vara bortbjuden en fredagskväll och tillbringa den med en massa härliga tjejer, äta goda pajer och bara sitta och snacka och lyssna på musik. Malin hade gjort så fint både inomhus och utomhus. På vägen in till huset hade hon tänkt såna här fina lyktor/marshaller;


Vid 23-tiden körde jag några av tjejerna till pizzan, själv åkte jag hem och såg fram emot att mysa med min karl, men istället råkade jag väcka Moa och jag somnade själv. Trött efter en arbetsvecka!

Idag har vi varit i Sebbes mammas lägenhet och plockat lite lego (bl.a), eller inte LITE lego, MYCKET lego!


Legot ligger just nu i badkaret för rengöring.

Hittade även en stor spegel som vi kommer att ta med oss därifrån en annan dag.
Neo fick handla Lördagsgodis i en spelbutik i Jordbro centrum, de har så himla mycket godis där, roligt godis, ni vet sånt man inte hittar på Ica. Vi har haft Moas faster Anna och kusin Andrea här, mycket trevligt! Härligt att ha en Anna att prata med tycker jag! Timmy (Moas farbror) kom också hit i eftermiddags och är fortfarande här, han åt hemmagjord pizza med oss.



En annan sak jag gjort idag är att jag har beställt från H&M, mest till barnen...det blev endast en klänning till mig. Så mycket packning har det inte blivit av, lite har jag packat och lite till blir det kanske sen. Imorgon ska jag packa också.
Jag vet inte vad det är som gör det, men den här dagen har varit en sån där BRA dag, det är inte allt för ofta man känner så. Det känns bra, är så otroligt tacksam över allt jag har i mitt liv. Ikväll väntar Coca-Cola och kexchoklad, börjar känna mig riktigt trött får se hur länge jag orkar hålla mig vaken.
Sebbe och Timmy sitter i detta nu och spelar TV-spel, får se om de tänker fortsätta med det eller om vi skall kolla på TV. Men det är klart...om de spelar så kanske jag tar och packar lite...om jag orkar...

Sist men inte minst så vill jag tacka dig Therese för din kommentar, det värmde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0