Start på vecka 1

Igår kväll blev även jag illamående och ville kräkas, men gjorde det inte. Mådde skit hela kvällen...fy!
Neo sov hos farmor inatt och hade spytt vid 5 imorse, men nu mår han bra!
Jag kände mig helt OK imorse men så körde jag och Sebbe ett städpass med dammsugning, skurning av golv och bädda rent...sen kände jag mig illamående igen, kanske inte har så mycket kraft då jag inte åt någon direkt middag igår. Så städdag är vad vi har haft idag, sen åkte jag och hämtade Neo hos sin farmor, hon hade varit snäll och stickat rosa söta raggsockor åt Moa.
Nu är Eddie, Sebbes lillebror hemma hos oss, han ska laga middag åt oss, han skulle hitta på något med fläskfilé, färska champinjoner och bacon, det blir nog smaskens. Får han en chans att visa upp sina färdigheter från restaurangskolan!

Jag kollade igenom Sebbes Thailandskort nyss, måste bara visa er det här underbara kortet på Moas kusiner Rufus och Andrea;


De var på en båtresa i Thailand, barnen blev trötta och fick sova i korgar som de brukade ha dykargrejer i.

Nu ska här bytas bajsblöja! Hoppas ni har en härlig start på veckan!
Imorgon hoppas jag att vi kommer ut i snön för lite stjärtlappsåkning (då vi glömde Neos pulka i Eskilstuna i julas), varm choklad och mackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0