Lördag

Jag vågar knappt erkänna vilken tid vi vaknade idag, fast jag ska erkänna ändå; 11.30 vaknade vi. Jag skäms!
Moa vaknade vid 07.00 då fick hon välling sen somna vi om hela högen och när vi vaknade vid lunchtid satt Neo i soffan och tittade på barnprogram.
Vi gick upp och åt frukost sen tog jag med barnen till SATS, jag körde lite på crosstrainern.
Åkte ner till Tungelsta för att lämna Neo hos sin pappa, jag och Moa följde med in och lekte ett tag med Neos andra lillasyster Nova.

Till middag idag gjorde jag grönsaker i ugn, vad gott det var. Jag hade i potatis, morötter, lök, paprika, tomat, palsternacka och champinjoner. Blev inspirerad av Anna som lagade mat till oss igår då hon gjorde något liknande så fick man välja kött eller kyckling till.
På tal om middagen igår så hade vi en jättetrevlig kväll hos Sebbes syster, jag åt aningen för mycket godis bara...

Nu har jag precis bakat kolakakor, tänkte äta det senare. Fast jag har tjuvsmakat, de blev väldigt goda och det är så enkelt att baka kolakakor.

Vi ska se på filmen "Män som hatar kvinnor" ikväll, fick låna den av Neos pappa.
Nu måste jag åka och hämta Neo i Tungelsta...
 
Planer för morgondagen; inga! Skönt? Både och...


Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅ så gott... Du får bjuda på kakor nästa gång vi ses..

kram

2010-01-13 @ 19:40:13
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0