Kära bloggläsare...

...nu tar det nog ett tag innan jag skriver på min kära blogg igen. Imorgon drar jag iväg på konferans på Värmdö och på kvällen blir det galamiddag, är inte hemma förrän vid midnatt. På torsdagen blir det jobb, hem och koka ihop en snabb middag, sen till radhuset kl 18.00 för att kolla att städningen är OK. På tal om det, någon som vill passa två barn en timme på torsdagen? Bara att höra av dig...

På fredag flyttar jag och Sebbe grejor till huset, vi har tagit ut en flyttdag då. På lördagen fortsätter vi med flytten, då har vi hyrt flyttbil. Så jag har nog fullt upp ett tag framöver. Så fort jag känner att jag har tid så ska jag sätta mig ner igen och dokumentera lite i min blogg, hoppas att jag lyckas få något kort på mig imorgon kväll i fina klänningen jag har lånat av Helena. På lunchen idag köpte jag örhängen och armband som jag skall ha på mig imorgon kväll (strunta i strumpbyxorna, jag kommer inte att ha de svarta jag köpte idag utan jag skall ha hudfärgade, det såg snyggast ut)



Jag lämnar er med ett middagstips, det är middagen vi åt idag; Fläskfilé paneng.
Skär upp en fläskfilé i lagom stora "grytbitar", stek på köttet. Häll över en påse santa maria paneng, lägg i en röd paprika som du strimlat/skurit i bitar och häll på kokosmjölk, låt koka ihop 3 minuter...så jävla gott! Ris är gott att ha till.  

Nu måste jag locka håret och måla ett till lager nagellack!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Så mycket kul :) KUL!

Kika in hos mig och säg vad du tycker?

Puss

2010-01-26 @ 23:53:23
URL: http://helajni.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Design

Men det låter kul. :) Hoppas du får en bra resa. :)

2010-01-27 @ 09:41:25
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Design

Tack så mycket. :D

2010-01-28 @ 08:52:46
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0