Konferans, snöusch! och flytt...

Jag skrev ett inlägg förut som försvann innan jag hann publicera det, så nu orkar jag inte skriva om det, lägger istället ut kort! Anledningen till att jag inte orkar skriva nu är för att jag är för trött, kom inte hem förrän 00.30 inatt, gick upp 06.30...för mig är det för lite sömn.


Lockade håret i förrgår kväll, bättrade på det igår morse innan konferensen.




En av sakerna de gick igenom på konferensen var påsk-kampanj, vi fick ett påskägg fyllt med godis!




Millan redo för kvällen, iklädd Helenas klänning.




Jag är inte naken, jag lovar jag har en klänning på mig!


Från vänster ser ni Lena och Sara, två av mina innesäljskollegor.


Ett band som spelade, jag skriver inte vad jag tyckte om musiken, har man inget bra att säga kan man hålla det för sig själv. Under kvällens lopp var det lite prisutdelningar som till exempel "Årets innesäljare".


Kayo (stavas hon så?) uppträdde för oss, jag håller inne om vad jag tycker om hennes musik också...
********************************************************************************************


Jag lyckades inte köra ut bilen från parkeringen imorse så Moa fick åka pulka till och från dagis.




Efter jobbet idag så åkte vi en sväng till Bauhaus (det gick bättre att köra ut bilen då det var lite uppkört/plogat vid parkeringen). Vi kom på att vi flyttar till radhus imorgon och äger inte någon stor spade som går att skotta snö med, så vi handlade en del bra-att-ha-saker.
Nu måste jag sluta skriva för nu ska sebbe koppla ur datorn. Jag kommer att känna mig handikappad utan dator i typ två dygn...
Ha det så bra kära vänner så hörs vi efter flytten.


Kommentarer
Postat av: Lillen

Haha säger inget om hennes musik heller. Nee det är nog inte mycket som finns att säga om hennes musik faktist. s Super snygg var du iallfall på konferansen. Lycka till med flytten! Schysst sätt att tansportera ungarna i affären iallfall haha. Mvh Lillen

2010-01-28 @ 22:52:12
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Helena

Klänningen passa perfekt på dig, snyggve ;)

2010-01-29 @ 00:33:13
URL: http://helajni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0