Lekbesök

Idag har vi haft lekbesök, Lisen och hennes systerdotter Melina har varit här.
Vi har lekt och ätit toast, Sebbe var upp till Ica och hämtade min julklapp från jobbet som var en smörgåsgrill.
Så vi invigde den.

Lek;













******************************************************************************************

Tips till dig som är sugen på något gott; Milkshake! Gud vad gott det är, Sebbe och jag har gjort det två kvällar i rad. Vi brukar ha vaniljglass, banan, oboy och lite mjölk.



******************************************************************************************

Nu ska vi åka iväg till Söder hem till Sebbes syster och hennes familj, vi blir bjudna på middag där- lyxigt!
På vägen dit ska vi plocka upp Neo som har lekt med en kompis efter skolan.
Moa hon sov ända till 10.30 idag så hon tar sin tupplur just nu så hon ska nog orka vara vaken ett tag i kväll, får se hur länge vi blir kvar hos Anna. Skönt att vara bortbjudna en fredagskväll tycker jag.
Magen förresten, den känns bättre idag, hoppas att det fortsätter på det här sättet.
Ha nu en härlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

skönt att det känns bättre i din mage idag.

mysig ni ska ha det ikväll,bortbjudna på middag...mmmm...inte fyskam.

gud så läskande och gott det såg ut med milkshake, det ska jag testa ikväll..ja om jag har glass hemma förståss.

kram på er alla

lolla

2010-01-08 @ 19:24:55
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0