Lite pulkaåkning

Idag har vi varit ute på granngården och åkt pulka, jag, Neo, Moa och Neos kompis Kevin som är hemma hos oss och leker just nu. Jag var inte ute så länge med Moa med tanke på att hon bara sitter stilla i sin pulka så vet jag inte riktigt hur varmt hon tycker att det är, en annan springer ju upp och ner för backen och håller sig varm på så sätt. Moa fick en väldig fart när hon åkte ner för backen, som inte alls är så stor. Jag frågade om hon ville åka och hon svarade ja, om och om igen.  När vi kom in blev det soppa till lunch.





Annars handlar den här dagen mest om förberedelse såsom;

* packa ur mina saker ur skötväskan för att packa en handväska som jag kan ha med mig första dagen på jobbet, och packa ner saker i Moas skötväska inför hennes första dag på dagis

* packa Neos ryggsäck- frukt och gympakläder

* åkt och tankat bilen har jag gjort så jag slipper det imorgon bitti (känner på mig att morgonen blir stressig ändå)

Vi håller även på att förbereda oss inför flytten lite smått, upp och ner i förrådet, packa någon kartong, gå ner med julsaker osv...

Till middag idag blir det Tacos.
Nu ringde Natta, hon kommer förbi en sväng så bäst att jag avrundar.
Ha en härlig Söndagseftermiddag och önska mig lycka till första dagen på jobbet och håll alla tummar för att det går bra för Moa och pappa Sebbe på dagis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0