Middag hos kusinen Rufus med familj

Igår tränade jag på lunchen, körde step-up-pass. Sen fick jag ont i huvudet, jag hade glömt bort att jag brukade få det efter step-passet men som tur var så hjälpte Ipren mot värken.
Idag är det en annan värk som råder- träningsvärk! Och värre lär det bli imorgon...
Fredag var det igår, och fredag på jobbet innebär fredagsfika. Niclas hade bakat saffrans-semlor, det var jävligt gott! Från träning till semlor...haha....jaja, jag tränar så att jag KAN äta sånt, eller? Kan ju intala mig själv det i allafall.

Igår hade vi Neos storebror Robin här, han sov över också.

Moa med sin storebrors storebror


Neo och Robin har mys på golvet med popcorn och Coca-Cola framför en film.

Idag åkte vi till Handen och köpte pyjamas och tre tjocktröjor till Moa.
Det var ju en massa REA i butikerna, det gillar jag, fick 3 tjocktröjor för sammanlagt 180:-
Vi tog en sväng förbi ÖB också, för verktygslåda, tvättmedel, tops m.m.

Annars har både gårdagen och denna dag inneburit lite nermontering av hyllor och lite packning.
Tänk att om två veckor bor vi inte här längre...härligt!

Nu ska vi alldeles strax åka hem till Anders, Jamina och Rufus där det bjuds på middag.
Ha en toppen-Lördag!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mulan! MERA BLOGG, det är 3:e gången jag läser det här idag ;)

Kanske är jag som borde skaffa mera liv.. hmm

2010-01-17 @ 21:37:43
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0