Min prinsessa

Min lilla stora prinsessa...jag blir så ledsen när jag lämnar henne på dagis, samtidigt som jag blir superglad då det går så bra att lämna henne som igår morse. Men jag blir lite ledsen på morgonen när jag går ifrån dagis och tänker på att jag inte ska träffa henne på väldigt många timmar...och snart var det dags för dagislämning igen.


Min lilla tjej har blivit så stor


Ha en underbar Tisdag! För mig innebär Tisdagar möte så jag slutar inte förrän 17.15.
Till middag idag blir det fläskfilé paneng.


Kommentarer
Postat av: matte

hon börjar likna sin farsa ....d e inge bra

2010-01-26 @ 19:33:04
Postat av: Millan

Hon har alltid varit lik Sebbe, tur tycker jag, jag sa det redan när hon låg i min mage att jag hoppas barnet blir likt min fina Sebbe!

2010-01-26 @ 20:40:32
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vilken söt bebisbild! Gud vad snabbt tiden går, hon har blivit så stor!! Eller också är man gammal själv haha

2010-01-26 @ 20:50:16
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0