Onsdag

Igår kväll såg vi en film på Canal + komedi: "Juno", jag gillade den!
Sen blev det "Paradise hotell" som är ett sjukt program som egentligen inte förtjänar några tittare men trots det så har jag fastnat, tycker det är underhållande, folk är så knäppa, super, bråkar, knullar runt och pratar pakter.
Jag skulle ALDRIG kunna ställa upp i ett sånt program, jag är alldeles för ärlig av mig.  Jag skulle inte orka hålla på som de gör där, men det är ju ett spel, med riktiga männsikor som spelpjäser!

Jag hade lite ont där uppe i magen igår, magkatarrsaktigt.
Det sitter i även idag. Men jag har i allafall pallat mig iväg och tränat idag, Neo fick följa med till MINISATS.
Nu måste jag försöka se till att sköta kosten någorlunda, helst äta innan jag blir hungrig så att det inte blir värre med magen! Skall även försöka att inte stressa upp mig i onödan.
Jag tycker att jag är rätt så lugn men det är klart att det är lite att fixa innan flytten, samt att jag funderar på jobbet som sätter igång på allvar för mig på Måndag, och Moa börjar på dagis på Måndag.
Sen har jag nog skänkt mamma och pappa några extratankar dessa dagar...
Fast det känns inte som att jag är stressad eller klurar väldigt mycket.
Men en del kvällar är jag lite för uppspelt inför flytten så att jag inte riktigt har någon ro att sova...

Nu ska jag sätta mig i barnens rum och leka med Sebbe och Moa, Neo är på granngården med en kompis och åker stjärtlapp han. Imorgon är det skola som gäller för Neo, slut på jullovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0