Ont

Trodde inte att jag skulle palla mig till jobbet idag, jag kände mig riktigt dålig igår, trött, huvudvärk, hosta, ja det kände som att jag höll på att bli riktigt sjuk.
Men jag vaknade vid 05.00 imorse med jättehuvudvärk och varje gång jag hostar gör det ännu ondare i huvudet.
Jag tog mina sista Eeze  så just nu känns bara huvudvärken att den ligger och vilar, väntar på att få bli värre lite senare, men med Eeze så fixar jag även denna dag! Tror jag...

Igår direkt efter middagen åkte jag, Lisen och Matte  (Neos pappa som körde stor bil) och hämtade en säng från Lisens lägenhet. Så nu har vi en gästsäng/soffa till "spelrummet i radhuset".
Så kanske vi en dag känner att vi har pengar vi vill spendera på en bäddsoffa eller så.
Men tills den dagen kommer så blir den här sängen perfekt med lite stora kuddar till att ha som ryggstöd.
Då behöver det inte se tomt ut i det rummet heller.

Hoppas ni får en härlig Tisdag, hoppas även att ni slipper hemsk huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: lolla

vill bara skicka en krya på dig kram

lolla

2010-01-19 @ 08:21:36
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0