Snart helg

Torsdag idag, nu börjas det igen, mitt tjat om hur fort dagarna går. En hel arbetsvecka har snart gått, Fredag imorgon! Idag åt vi schnitzel och pommes frites, det gillar Neo! Efter middagen blev det lek i barnens rum. Jag måste verkligen avsätta tid för lek, annars blir det inte av, det finns så mycket att plocka med här hemma så att jag hela tiden börjar med någon städuppgift. Men inte idag, idag lekte vi och sjöng...ett tag i allafall.

Nu skall jag packa lite och ringa och boka flyttbil!
Det eviga tvätten finns ju också, vika in och hänga upp nytt.

Imorgon kväll ska jag hem till Malin på en tjejkväll med paj och vin. Eller inget vin för min del, jag kör bil, känner inte för att festa och har absolut ingen lust att vara bakis. För ni vet väl vad vi måste göra i helgen, vem kan ha undgått att vi skall PACKA! Och försöka underhålla barnen...och åka till Sebbes mammas lägenhet och fixa lite, Sebbe har varit där hela veckan och rensat. I och med det så har han inte packat något här hemma, men det är lugnt, vi skall nog hinna. Dax för lite fix här hemma! Ha en fortsatt trevlig kväll och en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Therese o Emilia

Hej tror egentligen inte du vet vem jag e men fråga Sebbe han vet...;) Tänkte bara säga att du verkar göra ett underbart jobb med dina barn,så jag tycker inte du ska ha dåligt samvete för att du inte leker så mkt.... Därför det finns leksaker...;) Så fortsätt du på ditt sätt,du gör ett toppen jobb!!! Kram från mig.P.s gillar att läsa din blogg den e på riktigt!! D.s

2010-01-21 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0