Åh!

Jag är så jävla arg, så arg så att jag gråter och skakar och svettas!
Less på alkoholen, och de personer som är beroende av den. Tänker inte nämna några namn men det gäller fler personer i min omgivning. Åh, jag är så frustrerad, varför går det inte att få den hjälp man vill ha? Soc är ett jävla skämt enligt mig. Fan vad alkoholen kan ställa till det för folk. Jag anser inte att det är fel att dricka, för den som behärskar det, men det finns de personer som inte kan behärska alkoholen, de borde hålla sig från den.
Sen borde det införas bättre hjälp i samhället, hjälp för dem som behöver den hjälpen.
Man känner sig alltid lika maktlös.

Förutom detta så är det bra just nu. Bilder från gårdagen och denna dag kommer förhoppningsvis ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0