Erik Hassle

På Måndag ska jag och Sara (från jobbet) åka till Gröna Lund och kolla på Erik Hassle. Det ser jag fram emot, ska bli kul att se vad det är för slag folk som kommer dit som publik, han är ju inte den klassiska skönheten direkt men har en härlig röst och sjunger jäkligt bra! Så jag vet inte, kommer det att komma en massa småtjejer? Eller kommer de bara och tittar på "snygga" killar?
Timmy brände en skiva åt mig med Erik Hassles låtar, den har jag spelat i bilen, sån härlig röst!
Innan vi åker in till stan tänkte jag åka ner till Nynäs, kolla hur Sara bor och så ska vi äta en bit mat innan vi drar.
Hoppas vädret håller i sig!

Anna; här har du Erik Hassle med hans mest kända låt........







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0