Fin-fint


Jag fick krokar av en kompis, med mörkrosa/lila som originalfärg, jag ville ha krokar till barnens rum, men färgen passade inte riktigt in. Med med lite målning så blev det fint;

Neo kan hänga upp sin morgonrock och "sångpåse"


Moa har sina pärlhalsband i dessa påsar från IKEA


Idag efter jobbet åkte jag till Handen, planen var att hitta ett par snygga skor man kan ha på sig på krogen men som inte är höga, som jag kan dansa i hela natten ;-)
Men det är ju något allvarligt fel på mig, jag hittade inga skor. Eller så är det så enkelt att jag inte följer modet som råder och då är det ju svårt. Äh, jag får ta mina lite högre skor när jag går ut på Fredag, det är iaf kilklack så det ska nog funka. Jag hittade inga skor, däremot hittade jag kläder till barnen, Moa fick en kjol, 39:- på Name it (har kostat 129:-).
Till Neo hittade jag tre stycken tuffa T-shirtar från Intersport, det var 3 för 100:-
Ja, jag är en REA-nörd , jag erkänner!

Till middag idag åt vi klyftpotatis med persiljebiffar och gräddfil med gräslök i....mmm....både persiljan och gräslöken har vi skördat från trädgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0