Skälåker

Det blev Gålö vi åkte till idag, Skälåker som det heter.  Där var det VÄLDIGT långgrunt. När vi kom hem tog vi en siesta, den satt fint! Sen har vi hållt oss ute hela eftermiddagen, grillat hemgjorda hamburgare. Sebbe och Moa har badat i poolen, jag med fast ofrivilligt, Sebbe hämnades då jag sprutade kallt vatten på honom med vattenpistolen...


Visst är det gulligt när GB-gubben har fått en GB-gumma?


Moa sitter och klurar på vad hon ska bygga för slags sandslott.


Jag badade idag igen, vilken badsommar det blev!



Men här har vi det riktiga blötdjuret!







Adjö Skälåker!


Moa läser bok för dockan.


Är hon söt eller är hon söt?


Imorgon blir det Nicksta, sista semesterdagen, sen är det helg sen jobb....

Fast jag har ju en veckas ledighet till, v.32, då tar jag ut föräldraledighet.
Nu blir det film och wienerbröd...mmm.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0