En mysig middag

Vi har tagit det lugnt Måndag och Tisdag, inte gjort så värst mycket. Träffat en Helena förstås.
Igår (Onsdag) däremot var vi först i Nynäshamn på Nicksta och badade.
Det var det varmaste vattnet jag varit med om hittillss den här sommaren, första gången jag stannade kvar i vattnet efter att ha doppat mig. Jag, Sebbe och Moa badade.
Vi hade köpt med oss lunch; rostbiff, potatissallad och frallor.
Det är tomt utan Neo, Neo är i Värmland med sin pappa. Tanken är att han ska vara hos sin pappa 4 veckor, men jag ska nog sno hem honom någon helg under tiden.
Hursom- vi pratade om att åka till Nicksta igen, den gången MED Neo. Han skulle nog tycka det var roligt med vattenrutschkanorna som finns där, sen kan man spela minigolf...får bli en eftermiddag någon helgdag.

Vi var bjudna på middag hemma hos Anna med familj igår. Vi och ett gäng till. God grillad mat och trevligt sällskap, sånt uppskattar jag! Sen bor de ju så fint, stort mysigt hus och fin trädgård.

Idag vet jag inte vad det blir, tänkte lägga över det på min karl...men då han inte är världens bästa initiativtagare får jag nog lägga fram lite förslag för honom. Jag funderar på att åka till Rudan eller eventuellt Dalarö, vet knappt om jag någon gång varit på Dalarö så det känns om att det är dags nu...
Jaja, vi får se vad det blir av den här dagen, varmt verkar det ju bli och då måste man ha nära till badet där man kan svalka sig.

Foton från igår, och tro det eller ej men jag fotade inte en enda gång i Nynäs däremot tog jag kort hemma hos Anna;


En väldigt blomstrande trädgård...


Lavendel luktar gott!




Kusin puttar på






 
Moa sitter hos faster Anna, kusin Andrea får smaka på Moas glass


Jordgubbar till efterrätt





Ha en underbar Torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0