Pizzan

Igår åkte vi till Nicksta. Vet ni hur varmt det var i vattnet? 25 grader!
Moa fick åka vattenrutschkana med Sebbe, och med mig en gång.






Igår kväll var Helena här, vi (jag, Sebbe och Helena) satt på altanen och drack lite.
Helena och jag drog till pizzan sen, det var skoj, det blev dans i två timmar.


Sminkning pågår







Liknar mest fjortisar men det kan vi nog bjuda på


Ömhet, närhet, kärlek!?




Idag har vi bara haft en slappardag. Sebbe var på fotboll förut och nu sitter han på Medborgarplatsen och dricker öl med en av sina bröder. Moa somnade för ca 20 minuter sen. Jag tänker lägga mig i soffan, goffa i mig jordnötsringar och läsa en spännande bok. Jag har lånat den av Helena (eller  egentligen Helenas mamma), hittills är det otroligt bra-spännande! Det är en kriminalroman som egentligen inte alls är min typ av läsning, men tydligen så är det det ändå...fast jag borde inte läsa den nu, när inte Sebbe är hemma, jag blir alltid lite rädd här hemma i radhuset när inte Sebbe är här, sen en lite halvläskig bok på det...fy. Men jag kan inte låta bli, jag vill veta hur den slutar. Boken heter "Hypnotisören".

En dag kvar, sen är det back to work...känns inte jättekul men inte så hemskt heller.
Det som är tråkigt är att de kollegor jag brukar umgås mest med har semester...


Kommentarer
Postat av: lolla

halloj

visst är det kul att ibland vara som en härlig fjortis...hihi....livet är ungt och leker....

men bara en stund förståss.Skönt att den tiden är förbi tycker jag.

Hypnotisören har jag åxå läst ,det är en riktigt ruskig bok,men bra

ha det gott

kram lolla

2010-07-18 @ 21:18:02
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Therese

Hypnotisören är en grymt bra bok!! Har också läst den... Den e lite små ruggig men verkligen toppen bra.....;) Ha det så bra på jobbet!! Kram!

2010-07-19 @ 14:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0