Lekkamrater

Har jobbat första dagen idag...herregud vad trött jag är, har varit det sen efter lunch. Jag var duktig och promenerade till jobbet idag, sen promenerade jag även på lunchen men till skillnad från vanligt så tog jag en promenad ensam på lunchen, de flesta av mina kollegor har semester så det är lite tomt på jobbet :-(

Neo var här förut, med sin pappa, sin lillasyster Nova och sin kompis Kevin. Neo och Kevin såg man knappt skymten av, de satt först på Neos rum och lekte med LEGO, sen var de ute vid skolans lekpark som ligger nära vårat hus. Moa och Nova lekte och bråkade lite, eller mest var det Moa som bråkade med Nova.
Även Sebbes bror Timmy var här. Jag har plockat vinbär i trädgården, tänkte frysa in lite till en vinbärskaka med maräng som jag hittat recept på.


Moa och Nova badar






6 ½ åringarna ville visa sina tappade/nya tänder


Gungar i hängstolen


Snart är det godnatt så att jag överlever Tisdagen, tanken är att jag skall orka träna med Natta imorgon kväll- lycka till Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0