Trädgårdsvård och nagelvård

Dagens middag åt vi idag på Texas burger (tror jag att det heter) i Sickla- hamburgare för vuxna.
Jag, Sebbe, Timmy och Moa. Blev påmind om varför vi inte brukar gå ut och äta med Moa-bus! Tror ni hon kunde sitta stilla en endaste minut? Tror ni det tror ni fel!
God mat var det i allafall. Efteråt gick vi lite i affärer, handlade läppglans på KICKS.
Killarna släppte jag i Farsta därifrån får de ta sig till Råsunda själva.
Moa blev trött och grinig nästan på en gång när vi kom hem så jag gick och la mig med henne strax innan 19, hon slocknade på en gång med vällingflaskan i munnen, skönt för jag har sett fram emot att vara själv den här kvällen. Jag har ägnat mig åt trädgården i en timme säkert, grävt och gjort plats åt tre olika plantor. Sen har jag vattnat och plockat vinbär för att frysa in.
Nu efter att ha sabbat mina naglar väntar nagelvård o "Livet på BB" på kanal 5.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hallå!! Allt bra med er?

2010-07-29 @ 16:49:25
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: lolla

blev det snyggt med era nya plantor, perfekt när man kan få av kompisar och slipper köpa.

och naglarna.....blev de snygga :))

kram lolla

2010-07-31 @ 17:06:23
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0