En Tisdagskväll då det är fotboll som råder...

Rastlös, ja det är jag! Jag är inte så mycket för det där med fotboll, och fotboll är det som visas på TV:n där nere just nu, Timmy och Sebbe sitter och kollar på den. Liksom säkert resten av världen.

Det har varit en bra dag. Rätt så mycket att göra på jobbet dock, kände mig rätt så sänkt när jag gick därifrån vid 17-tiden. Men piggna till när jag kom hem. För hemma hos oss var, föutom Sebbe, Neo och Moa så var där även; Sebbes bror Timmy, Sebbes bror Eddie, Sebbes syster med man och barn. Jag var så hungrig när jag kom hem, då var det riktigt gott med pommes frites, grillad fläskkarré, sallad och chilibea.
Fikade gjorde vi sen, åt då det mest onyttiga fikat som finns skulle jag gissa på "Ryttarkakor" (som jag bakade igår), men ack så gott!
Det har varit trevligt med folk här, vi är lyckligt lottade som har en massa härliga människor omkring oss.
Kanske skall nämna att det är Sebbes födelsedag, av mig fick han två biljetter till Blue man group, så dit skall vi i September...ett tag kvar jag vet men då har vi något att se fram emot i höst.

Igår kväll var jag och tränade med Natta, mycket roligare att ha en träningskompis än att dra iväg själv. Nu satsar vi på att träna på Torsdag igen. Skulle även vilja försöka hinna träna på Söndag men räknar med att karlslok är bakis efter Pripps cup i Farsta på Lördagen. Och jag har planer på att åka till Södertälje och träffa en gammal vän på Söndag så vi får se om det blir någon träning. Annars kan jag ju alltid köra lite Wii, men det förutsätter nästan att barnen skall sova då...eller att Seb försvinner iväg med dem ett tag.

Nu jobbar jag bara 3 dagar till, sen inleder jag min två-veckors semester, det ska bli uppemot 30 grader på Lördag, fin start på semestern!

Nu ska jag prova en klänning och se om jag vill ha på mig den imorgon. God natt lite senare kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0