Shopping till huset samt barnvakt

Igår kväll var vi och shoppade utemöbler på IcaMaxi, det fick precis plats i bilen. Handlade även vattenkanna för utomhusbruk och sekatör. Idag fortsatte shoppingen i Haninge centrum med bl.a grästrimmer, förlängningssladd (till gräsklipparen vi har) och en hel del kläder. De hade värsta REAN på H&M och reatorsk som jag är så fynda jag en hel del. Jag handlade till Moa; en T-shirt, ett linne, ett par shorts och ett par korta leggins. Till mig själv handlade jag två linnen. Sammanlagt gick det på 200:-. Nästan alla plaggen kostade 30:- Just det, Sebbe köpte även Wii fit board (är det så den heter nu blir jag osäker?), den var det dock INTE rea på....vi prövade köra lite förut, fan vad kul det var! Hoppas att jag kommer att ta mig tid till att träna med hjälp av den i fortsättningen. Jag har satt ett mål på att gå ner 3 kilo på 2 månader...vi åt hemmagjord pizza till middag och har precis druckit Coca-Cola och ätit jordnötsringar så det börjar ju riktigt bra!!! Vi är barnvakt idag, Sebbes systerdöttrar Amanda (11,5 år), Andrea(1 år) och deras kusin Ville (13 år) är här. Moa och Andrea sover så endast de stora barnen vakna. Det är mysigt att ha en massa ungar här tycker jag, kul att folk vill ha oss som barnvakt och kul att ungar trivs här.




Jag är glad att vi köpte de svarta dynorna till, det ser inget bra ut utan dem, det blir liksom för vitt på nåt sätt.




Jag försökte fotografera bus 1 och bus 2 förut, det gick inge bra, se bara på bilden här ovan...jag gav upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0