Faster Millan!

Gud det känns som att det var år och dar´sen jag bloggade sist.
Jag har helt enkelt inte haft tid eller haft ork.
Men nu har jag precis kommit hem från träning på SATS med Natta (efter ca 1 månads uppehåll)-duktiga vi! Riktigt stolt är jag att vi kom iväg idag, vi siktar på att komma iväg Onsdag igen.
I och med att jag har varit och tränat så fick jag lite energi till att sitta och blogga, eller så var det smoothien jag drack nyss som ger mig ork.

Vad har hänt sen sist då?

I Måndags var det fika på Moas dagis. Jag tyckte fröknarna förtjänade varsina sommarpresenter så jag pysslade ihop fina paket med "Mysiga stunder" te och badbrus, införskaffat i nya butiken i Västerhaninge centrum.
 

Tisdagen var det dags för mig att åka till Gröna Lund med jobbet.
Gratis inträde och gratis åkband!
Härliga kollegor, roliga karuseller och inte så god mat...
Jag passade på att dricka ett par, tre drinkar.

Adjö Grönan;


Sara, jag och Pontus stannade på Ljunggrens på Götgatan och tog en Cosmopolitan på vägen hem- nej, Pontus drack inte den tjejdrinken, han tog en gin & tonic, något grabbigare.


***************************************************************************************

I Tisdags blev jag faster åt världens sötaste Hilma!
Jag överdriver inte, hon är verkligen söt! Alla bebisar är ju inte söta, en del ser ut som små gubbar och en del ser ut som aliens...men Hilma är SÖT!
Jag åkte till Södertälje i Fredags kväll, lämnade paket med nya saker, en kartong med begagnade "Moa-saker", fikade, kollade in Kid och Jessicas nya lägenhet, pratade förlossningar m.m. Höll i bebis gjorde jag också, nu blir man allt lite sugen på en till, samtidigt som vi har det bra som det är nu.


Bra att ha grejor till Hilma, som tex filt, flaska, våtservetter m.m.
Till de nyblivna föräldrarna hade jag köpt kaffe, te och choklad och lagt ner i kartongen.


Och här är den söta lilla tjejen



*************************************************************************************
*************************************************************************************

Från Södertälje i Fredags plockade jag med mig min lillebror Max hem till oss. Han sov här till Söndagen.
I Lördags kom Sebbe sbror Anders hit med sin fru och barn.
Vi fikade och åt lunch ute på altanen. Moa och kusin Rufus lekte och blåste såpbubblor.






På eftermiddagen i Lördags åkte vi till Andy´s lekland i Nacka.


Den här rutschkanan vågar jag inte åka nerför, den går ju helt lodrätt ner! Men Max och Neo vågade åka den.





Slushdags!



*****************************************************************************
*****************************************************************************
Gårdagen (Söndag) åkte vi till Södertälje till Badparken, en stor lekpark som funnits sen jag var liten och säkert långt innan dess också.













Vi köpte med oss rostbiff och potatissallad som vi åt i parken. Efter det åkte vi till Farsta för att fira min kära vän Helena som blev 22 år.

Nu: God natt alla underbara människor som finns runt omkring mig!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att få gå på Gröna lund. =)

2010-06-23 @ 09:19:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0