VAB

Vad har jag gjort sen sist då? Jo, först och främst har jag varit hemma och tagit hand om Neo.
Värst var han i Tisdags med feber på 39.8, han var helt utmattad, sov två gånger under dagen. Det han fick i sig den dan var lite yoghurt jag matade honom med. Igår, Onsdag var han lite piggare, febern var väldigt låg, 38.1 hade han sista gången jag kollade. Sen kom nämligen Sebbe hem och bytte av mig, men åter till gårdagskvällen snart. Idag-hittills mår Neo bra. Ingen feber, 37.1 har han nu hoppas det förblir så.
Han har tagit det väldigt lugnt idag, spelat på datorn och kollat på barnprogram, det är väl sånt man gör när man är hemma och är dålig...

Igår på dan tog jag med Neo till Rusta där vi köpte en pool, den kämpade jag med att blåsa upp, ca 400 "utblåsningsandetag" sen var det över. Lisen kom förbi och drack kaffe på eftermiddagen. Moa fick bada när vi hade hämtat henne från dagis, vilket blötdjur! Hon älskade det, var helt tokig, hoppade och slängde sig i vattnet. Kul att se att det var så populärt hos henne. När Sebbe kom hem drog jag, det var dags för mig att avnjuta min födelsedagspresent från Helena. Vi började med att äta god pasta på en restaurang. Rätten bestod av cannelloni, tortellini och ravioli fyllda med pesto, karl-johan svamp och parma-skinka. Mycket gott!
Sen gick vi och fick "Indian head massage", mycket behövligt för mitt onda huvud!
Efter det; kaffe och munk/glass vid Kungsträdgården där det tydligen var "Smaka på Stockholm"...hade jag helt missat, men shit vad folk det var där.

Snart ska jag och Neo gå och hämta Moa, sen tar vi en mjukglass i centrum, hem så får Moa bada lite i poolen...sen vidare till Söder och fira Alexandra som blir 13 år! Tog tempen på Neo nu igen, för jag vill verkligen att febern inte kommer tillbaka, det är lugnt 37.0 :-)
Imorgon blir det skola för Neo och jobb för mig!








Mycket folk i Kungsträdgården!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0