Njuter

Just nu njuter jag av livet, av min familj framför allt. De betyder allt för mig.
Jag fick för mig att det skulle vara roligt att åka på en weekend, förut har jag tänkt att jag och Sebbe skulle åka typ till London eller så, men jag skulle vilja ha med mig barnen, vill inte lämna dem. Då kom jag på att vi borde dra till Dublin, då kunde jag passa på att se hur min vän Linnea har det.
Jag har kollat lite på nätet nu, det landar på 13.000:- för oss med flyg och hotell. Helt plötsligt kändes det inte lika intressant längre. Jag tyckte det var för dyrt då det bara är en weekend, dvs knappt tre dagar.

Jag gillar verkligen läget som det är. Min härliga familj, några kära vänner och kollegor och sist men inte minst- vårat hus! Sen gillar jag oväntade inkomster som tex min jämställdshetsbonus från försäkringskassan och min bonus från jobbet, som i och för sig inte är så mycket att komma med om jag jämför med mina kollegors bonus i år men jag trodde att jag skulle få 0:- i bonus då jag var mammaledig förra året, så den lilla bonus jag får är jag väldigt glad över! Nu har jag mest skrivit om materiella ting känns det som när jag skriver om pengar och hus. Det som värmer mest är pussarna från Moa, härliga samtal med Neo och bus med Sebbe. Jag älskar hur vi tillsammans får vardagarna att (för det mesta) fungera och bli till något bra. Nu ska jag gå ner till karlslok i soffan och värma mina fossingar. Barnen sover sen ett tag tillbaks, jag nattade först Neo sen Moa, imorgon är det Sebbes tur att natta barn för då ska jag träna.
Kram på er alla livsnjutare!

Kommentarer
Postat av: Petra

Så skönt...

Ta hand om varandra

2010-03-16 @ 15:56:27
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: lolla

åhh så härligt ni har det eran familj :))

Det ska bli toppen att resa till London. Har juh varit till Irland till en stad som heter Cork några gånger och Irland är ett helt underbart land åhhhh.

ha en fin dag

kramar

lolla

2010-03-17 @ 09:53:01
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0