Senaste tiden

Jaha, vad har jag haft för mig den sista tiden då? Jobbat, hem för att äta middag, sen lek och hemmafix alt. träning... Känns som att jag har kommmit igång med träningen nu, bara hoppas att det håller i sig så att jag nån gång kan få se lite resultat. Kolla in mina fina:


Här myser de i Neos säng.

Igår var vi på pizzahut och åt middag. Barnen fick varsina färgkritor och pysselblock, det var jättehärligt så höll de sig sysselsatta i väntan på maten.








Igår kväll när det var dags att sova gick Neo och la sig i våran säng, kolla in stilen;

********************************************************************************************

Idag var jag och träna på morgonen, med Natta.
Sen hem och duscha, skjutsa Neo på kalas, hem igen för att äta lunch.
Sen åkte jag, Moa och Lisen till Handen, handlade lite underkläder till mig och finkläder till Neo som han skall ha på bröllop...kanske...för när jag hade köpt det fick jag höra att Neo kanske kunde få låna en kostym, så vi får de.
Jag köpte även ett träningslinne till mig själv, och en tröja till Moa, och leksaker till Neo och Moa som de skall få i påskäggen. Just det, jag köpte ju en finklänning till Moa, också tänkt att ha när Moas faster gifter sig. Får se vad Sebbe tycker om den också. Han är inte hemma nu, drog iväg på fotboll vid 12.30, så det återstår att se när han kommer hem. Jag lär hursomhelst sova då.
Imorgon får vi besök av Robin och Carro och deras barn, de kommer på eftermiddagen tror jag och kollar på fotboll, jag tänkte bjuda på fruktsallad med jordgubb/lime kesella, det är väl bra (nyttigt) fika?!

Moa och jag fikade lite på hennes rum idag, kaffe och kaka och lek!



Nybadade små hjärtan! Båda ligger och sover nu och det är precis vad deras mamma också kommer att göra inom kort. Ska bara ringa och säga godnatt till min karl först.

Hoppas DU får en fortsatt trevlig helg, njut av solen och att all snö håller på att töa bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0