Utbildning

Godmorgon på er! Snart ska jag iväg på lite utbildningn här på jobbet.
 Hela dagen skall den kursen hålla på. Känns rätt så kul faktiskt om man får ta lite småpauser för att sträcka på benen då och då...annars kan det bli tufft.

Jag måste klaga! Jag brukar nog inte klaga alltför ofta så nu passar jag på. "The mentalist" som hade säsongspremiär i Tisdags som jag såg fram emot så mycket- det var ju repris! Inga NYA avsnitt! Dåligt!
Sen var det ju säsongspremiär för "Roomservice" igår, jag gillade INTE deras nya upplägg, påminde mer om "Äntligen hemma". De skulle hålla på att visa och lära ut hur allting går till. Det var inte det värsta, det som jag tyckte var mest tråkigt var att i början av programmet när de skulle visa hur de har tänkt sig och vad de skall hitta på för något i lägenheten så fick man se slutresultatet redan då! Man fick se vad det blev för färger osv på små foton...helt värdelöst. Då behöver man ju inte se klart programmet! Fast det gjorde jag ändå :-)
Inredarens stil gillade jag inte heller, men som tur var verkade det faktiskt som att familjen blev nöjd och det är ju det allra viktigaste, skit i vad jag tycker!

Ha nu världens bästa torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0