Bilder säger mer än tusen ord.

Halloj på er bloggläsare! Jag har varit kass på uppdatering. Jag har haft fullt upp helt enkelt.
En hel del träning på SATS har det blivit den senaste veckan. KUL! Ska dit imorgon igen. Sen är det allt det där vardagliga som tar min tid.  Helgen som var träffade jag både Helena, hemma hos henne och Natta som kom hit. Jag har tagit några foton de senaste dagarna...
Så ser ni lite i bilder vad jag/vi har haft för oss.

 
Jag har försökt ta ett bra kort på mig själv som jag kan använda som profilbild på facebook, då jag på min nuvarande bild där (på facebook) är blondin, blondin är jag ju inte längre!
Men jag lyckas inte ta ett enda bra kort, jag ser inte ut som jag!


Kolla sötkorv tuggar på lampan!




Här lånar Moa kusin Rufus bil. Rufus som fyllde 1 år.
Det bjöds på en massa gott hemma hos Rufus familj;

Fattar inte hur de lyckades göra såna här stora maränger-med fyllning! Goda var dem.
För att försöka kompensera allt onyttigt så åt jag och Sebbe en nyttig lunch i Söndags, bestående av smoothie, vindruvor och melon. Nackdelen var ju att en timme senare var man ju hungrig igen!





Ovan ser ni vårat nya vitaminvatten vi säljer på Coca-Cola. Vi fick ta hem ett av varje kolli. Två kollegor hade sin dryck i min bil över dagen. Alltså "endast" 5 av dessa kolli var mina att ta hem. Törstiga? Kom hem till oss!


På bilden ovan ser ni temperaturen på våran baksida häromdagen (15.6 +grader)
Trots det finns det en väldig massa snö kvar ute. Kortet nedan tog jag igår morse.



Ha nu en fortsatt trevlig vecka! Jag måste gå och sussa nu, så trött så.


Kommentarer
Postat av: Petra

De säljer det där vattnet på SATS är det gott? får ju prova..

2010-03-12 @ 08:50:11
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0