VAB

Igår satte Sebbe upp grejer på barnens rum som de kan ha sina mjukisdjur i. Skönt att få bort dem från sängen!


  

Behöver jag tala om vilken som tillhör vilket barn?!
Förutom nallar så har Moa bollar i sin. Åh, vad jag älskar IKEA! Neo hade en sån här nätförvaring i sitt rum i lägenheten vi bodde i förut. Men den tog jag sönder (inte med flit). Har inte velat köpa såna hit då jag tycker det är så krångligt med hur man skall sätta upp dem. Med krok i taket tycker jag de kommer för högt upp. Vid entrén på IKEA så skyltade de upp två sovrum varav ett av sovrummen hade såna här förvaringar som hängde på just såna här hyllkonsoller (heter det så?). IKEA kommer med så smarta lösningar.

Nog om det! Vet ni, att av de senaste fyra veckorna så har jag endast jobbat EN hel vecka. Tre av fyra veckor har Moa varit sjuk någon dag. Sebbe var hemma med henne idag då hon har feber. Imorgon måste Sebbe jobba så jag ska vara hemma med henne. Känns lite pinsamt gentemot jobbet tycker jag, men vad skall man göra? Det är en period...hoppas jag. Men hon verkar inte ha det så jobbigt trots feber, kanske lite mer gnällig än vanligt. Men jag tänkte att vi skulle ta en tripp och handla present till Moas kusin imorgon. Kusinen Rufus skall vi till på Lördag på hans 1-års-kalas!

Den här kvällen bjuder på TV-premiärer. Alldeles nyss har Sebbe och jag kollat på "Dating in the dark" på kanal 5. Jag tyckte det var underhållande, inget jag MÅSTE se framöver, men sitter jag framför TV:n på tisdagkvällar så får det helt klart vara på. Om 40 minuter är det säsongsstart för en av mina absoluta TV-serier nämligen "The mentalist" som visas på 3:an. Huvudrollsinnehavaren är så grym! 


Kommentarer
Postat av: wilda

ja visst, de kommer bli jätte fina säkert :)

2010-03-03 @ 12:14:35
URL: http://lillawildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0