Bitter? Bara idag.

Jag har ingen ro i kroppen. Idag har vi först varit i VH centrum på Västerhaningedagen eller liknande...
Sen kom min bror och hans tjej på lunch och fika. Middagssällskap fick vi av Timmy. Sen åkte jag och Neo till Helena där även Natta och Madde befann sig. Så jag har ju varit lite social idag. ÄNDÅ KÄNNER JAG MIG RASTLÖS! Imorgon skall jag åka och sola och träna, sen har jag inga planer. Det är ju sånt skitväder! Sen är jag rätt så fattig också så att hitta på något som kostar känns inte aktuellt.
Jag skulle vilja omge mig med härliga människor...jag har sms:at A-L, det var längesen vi sågs, kanske vi kan ses imorgon. Annars så skulle det vara härligt att bara ta det lugnt imorgon efter träningen. Då vi på Måndag direkt efter jobbet åker till Söder och äter middag och fikar hemma hos Anna med familj där Andrea blir 1 år! Så jobb + Söder tar ju upp hela den dagen, men det skall bli trevligt.
Något jag skulle behöva göra imorgon är att rensa lite till i rabatterna, åka iväg med gammal jord och ogräs samt plantera basilika bl.a. Den tänkte jag börja med att odla inomhus.

Jag skulle vilja vara en person som inte tänker så mycket. Men tyvärr så funkar inte jag så. Jag blir irreterad för att pappa sms:ar mig 1½ år efter det att vi senast hördes, jag sms:ar tillbaka, inkluderar då en fråga, och jag får inget svar! Sen kan jag inte låta bli att känna irritation när min mamma köper en spjälsäng åt min bror som skall ha barn men aldrig har sponsrat mig/mina barn med något...typ bilstol/matstol/babysitter. Jag menar inte att bror inte förtjänar detta, det är kul för honom , absolut. Men jag tycker att det är dåligt gjort av henne! Jobbigt att känna så här...jag brukar håna bittra människor, fattar inte hur man orkar gå runt och vara bitter hela livet...men idag känner jag mig som en av dessa bittra människor. Hoppas att det är borta imorgon. Men för att uppskatta allt bra här i livet så måste man få vara lite nere ibland också? Jag vet ju att mina föräldrar inte är värda att lägga ner en massa tankeenergi på så jag hoppas att jag har kommit över det tills imorgon! Fokus på allt som är bra;

* SEBBE NEO OCH MOA- MIN FAMILJ MITT HJÄRTA MITT ALLT!
* BRA KOMPISAR OCH ANDRA HÄRLIGA MÄNNISKOR SOM FINNS I MITT LIV
* JOBBET SOM ÄR NÄRA, HELT OK LÖN, OK ARBETSTIDER, OK ARBETSUPPGIFTER OCH HELT UNDERBARA KOLLEGOR!
* VÅRAT HÄRLIGA HUS
* HÄLSAN!
* BILEN KAN FÅ VARA MED HÄR OCKSÅ

Nu skall jag gå ner till min karlslok och se om han är pratsugen!
Hoppas att alla får en fantastisk söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0