Helgen är slut

Söndagskväll och helgen är slut, den går alldeles för fort, den går ju lika fort som veckorna-dumt! Jag tycker att tiden kunde gå långsammare på helgen...
Igår åkte vi till bauhaus och handlade lite nödvändigt, väl hemma igen blev det en hel del fix. Spacklade, fogade och målade innerdörrar (Jag hjälpte till litegrann). Vi rensa ogräs i flera timmar tror jag. Sen öste vi på med flera nya jordsäckar och planterade några jordgubbsplantor.

Idag har jag hunnit träna, kollat på när Neo kört cross, solat både i solarium och den riktiga solen (måste få lite färg till Annas bröllop så jag kan ha klänning på mig), promenerat till affären och pantat, rensat mer ogräs, badat och rakat benen (det blir ju inte så ofta numer då jag för det mesta duschar på SATS), grillat och efter middagen gjorde Sebbe äppelpaj som vi fikade på. Middagssällskap idag var Eddie. Jag har även byggt lego med Neo, målat naglarna, tvättat två maskiner med tvätt och massor med mer saker.
Känns bra att ha fått en hel del saker gjorda. Ändå ser det ut som skit här hemma, i allafall på övervåningen, nedervåningen har jag dammsugit idag.
Här uppe är Sebbe ännu inte klar med dörrarna, han har varit iväg på fotboll idag. Bara det är klart till helgen som kommer så är det lugnt, då kanske min bror+tjej+bebismage kommer hit. De har inte sett hur vi bor än så jag hoppas att de glider förbi då.

Foton på Neo och hans storebror Robin som kör cross. Moa kollar på.











Nu önskar jag dig en godnatt! Och hoppas du får en härlig start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0