Lördag

Igår var jag hemma med Moa som hade feber, som mest hade hon 39.9, det är rätt så mycket! Idag är hon bättre. Igår kväll fick Moa vara hemma med sin pappa och farbror Timmy, de grillade lite kött och hade det bra. Jag hade det också väldigt bra, jag var på Heron city med Helena och Lisen, vi åt god thaimat, tog en kaffe och kollade på "Sex ande the city 2", jag gillade den, den var rolig! Så hade jag ju trevligt sällskap också!

Helena och Lisen på tjejtoan på Heron


Idag har vi inte gjort så jättemycket, Sebbes syster och hennes familj var här en sväng på lite fika.

Moa gungar med kusin Andrea som får lite assistans av sin pappa Christian

Jag och Moa åkte iväg och handlade lite blommor, så jag har planterat dem nu. Ser inte ut så mycket för världen nu, men jag valde såna som ännu inte har blommat så mycket, tänkte att det är ju faktiskt bara Maj än så länge, roligt om de blommor i sommar.

Planterade smutronplantor mellan jordgubbsplantorna.





Boden/förrådet fick också lite pynt!




Nu står maten i ugnen, potatis till Sebbe och grönsaker/rotsaker till mig, Moa får ta lite av varje. Sebbe ska snart steka fläskfilé till det.


Neo är hos sin pappa den här helgen. På måndag är jag ledig med Moa och Neo, då kanske vi skall träffa Nina hennes lilla Jason.

Det blev inte så att vi skulle vara barnvakt den här helgen som jag skrev om i ett tidigare inlägg...

Snart kommer Sebbes systerdotter Amanda hit, hon skall sova hos oss. Jag vet inte riktigt om jag skall vara hemma och ta det lugnt eller om jag ska ta några Bacardi breezer och gå till pizzan med någon vän sen...får se vad det blir...trevlig Lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0