Sköna Söndag


Här är jag på väg hem till Lisen, igår kväll, nykter hittills, sen gick det bara utför...
Nejdå inte så farligt däremot har jag varit bakis idag, fy! Så nu kommer jag nog hålla mig nykter några månader.
Men det var roligt igår, vi gick till "Pizzan" och dansade, vi mötte upp Helena på vägen dit.

********************************************************************************************


Sebbes systerdotter Amanda sov hos oss inatt, så hon följde med oss till Skogskyrkogården idag.
Vi plockade syrener från trädgården och la vid minneslunden för Sebbes mamma på Mors dag.


Sen åkte vi vidare hem till Sebbes syster Anna, Seb målade ett rum där, vi andra lekte, åt även god middag där. Tur att de finns, Anna, Christian, Alexandra, Amanda och Andrea! Det har varit en bra Mors dag som vi spenderat med nära och kära. Efter Anna åkte vi ner till Tungelsta och hämtade hem Neo, jag har saknat honom!


Här har vi söta Andrea som får stå ut med en hel del från Moa, lite puttar och slag,
dock varvat med pussar och kramar!

Nej, nu ska jag se om jag kan få min lilla dotter att sova, klockan är 22.30 och hon sover inte...jag vill ju ha lite Millan-Sebbe-tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0